Ostutingimused
Sisukord
- Üldised tingimused
- Hinnakujundus, käibemaksu arvutamine ja tellimine
- Kohaletoimetamine ja saatmine
- Taganemisõigus, tagastamine ja vahetamine
- Kaebused ja garantiitingimused
- Vaidlused ja kohaldatav õigus
- Vastutuse piiramine
- Sõnum klientidele väljaspool EU
- Tooteinfo
- Tingimuste muudatused
- Isikuandmed ja privaatsus
- Aita meil sind aidata
1. Üldised tingimused
Ostlemiseks Barista part Espresso (www.barista-espresso.vaata ja seotud domeenid) peate olema üle 18 aasta vana. Ostuleping loetakse sõlmituks, kui teie makse on meie e-poes tellimuse esitamisel heaks kiidetud.
kohta te kasutate teise inimese isikuandmeid ilma tema nõusolekuta ja see põhjustab talle rahalist või muud kahju Barista part Espresso, Sellest teatatakse politseile.
Jätame endale õiguse müük peatada.
kohta Kui tehing märgistatakse riskantseks, jätame endale õiguse nõuda täiendavat isiku tuvastamist truid.app'i kaudu. Loomulikult on teil õigus keelduda, kuid ka meil on õigus müük tagasi lükata.
2. Hinnakujundus, käibemaksu arvutamine ja tellimine
2.1 Hinnakujundus: Kassas konverteeritakse meie poe hinnad kohalikku (Euroopa) valuutasse, Šveitsi frankidesse, Norra kroonidesse ja Suurbritannia naeladesse, olenevalt teie kättetoimetamisaadressist (mitte teie geograafilisest asukohast!).
2.2 Käibemaksu arvutamine: Kõigile klientidele EU Hinnad sisaldavad käibemaksu, mis arvutatakse vastavalt kohalikule käibemaksumäärale, mis sõltub teie kättetoimetamisaadressist. Käibemaksumäärad on riigiti erinevad. Oma hinna koos õige käibemaksuga nägemiseks kasutage meie poes riigi valijat (lehe paremas ülanurgas).
kohta Kui te ei kasuta ostukorvi toodete lisamisel oma riigi jaoks õiget domeeni, rakendatakse kassas ikkagi õiget valuutat ja käibemaksumäära, mis põhineb teie tarneaadressil.
2.3 B2B sees EU: Saame tarnida ka teistele ettevõtetele samas piirkonnas. EU ilma käibemaksuta, kuid selleks on vaja ettevõtte kehtivat käibemaksukohustuslase numbrit.
**2.4 Kliendid väljaspool EU, Norras, Šveitsis ja Ühendkuningriigis me käibemaksu ei lisa Barista Espresso, kuna me ei kogu nendes riikides käibemaksu. Seetõttu on meie poe hinnad nendes riikides madalamad (ilma käibemaksuta) ja nende riikide kliendid vastutavad piiril lisanduvate tollimaksude ja käibemaksu tasumise eest.
2.5 Tellimus: Pärast tellimuse vormistamist saadetakse teie e-posti aadressile kinnitus. Kinnitus sisaldab kõiki üksikasju. kohta tooted, hinnad, arveldus- ja tarneaadress.
Selle kinnituse e-kirja allosas on link, mille kaudu saate arve alla laadida.
kohta Kui tellimuse kinnituses on viga, võtke meiega kohe ühendust e-posti teel aadressil info@barista-espresso.vaata.
Laoseisu puudujäägi või ebaõige saldo korral jätab ettevõte endale õiguse Barista part Espresso õigus ost tühistada. Sellistel juhtudel võtame teiega probleemi lahendamiseks e-posti teel ühendust.
Saatmiskulud võivad lisanduda, need sõltuvad sihtkohast ja kaalust ning arvutatakse kassas. Barista part Espresso jätab endale õiguse parandada vigu, näiteks hinnainfo, kampaaniate, sooduskoodide või tooteteabe osas, mis võivad olla kuvatud veebis või kaupluses.
2.6 Maksevõimalused:
Kasutame mitmeid makseviise, nagu allpool näidatud:
• Deebet-/krediitkaardid (Visa, Mastercard, Maestro, Amex, UnionPay).
• Apple Pay
• Google Pay
• Shop Pay (Shopifyst)
• Klarna Maksa hiljem, Maksa kohe, Slice It on saadaval klientidele Austrias, Soomes, Saksamaal, Hollandis, Ühendkuningriigis, Taanis, Norras ja Rootsis
• Bancontact
• Ideaalne
Meie pangale otse maksmiseks võtke palun kõigepealt meiega ühendust.
Rahvusvaheliste pangaülekannete puhul kasutame ka Wise.com.
Tavaliselt broneerime teie kaardilt makse summa ja debiteerime selle siis, kui oleme kindlad, et saame teie tellimuse kohale toimetada või kohta oleme kliendiga kokku leppinud kohta et toode tuleb tellida. Tühistamise korral tühistame lihtsalt broneeringu.
3. Kohaletoimetamine ja saatmine
3.1 Globaalne saatmine:
Barista Espresso / Machiels Nordic AB saadab meie poest tooteid üle maailma.
Mõned saatmispiirangud:
Siiski on tootjatel piiranguid: mõned espressomasinad ja lihvimismasinad mis on mõeldud EU-turg ei ole mõeldud müümiseks väljaspool asuvatele klientidele EU, näiteks USA-s, erinevatel põhjustel.
Kliendid sees ja väljas EU:
Kliendid sees EU saab ostu automaatselt sooritada, kuna saatmiskulud arvutatakse kõigi jaoks EUriigid, Šveits, Norra ja Ühendkuningriik.
Teiste riikide kliendid peavad kõigepealt meiega ühendust võtma ja meid teavitama kohta mida nad kavatsevad osta ja esitavad tarneaadressi, et saaksime oma kullerfirmadelt saatmispakkumise saada.
3.2 Töötlemisaeg:
Tavapärastes oludes on meie täitmisaeg 24 tunni jooksul, maksimaalselt 2 päeva, kui meil on palju tellimusi käsitleda, ja pühade ajal võib see olla pikem.
Nädalavahetustel ja reede pärastlõunal esitatud tellimused saadetakse välja esmaspäeval või teisipäeval.
3.3 Meilt kättesaamine:
Pakume enamiku toodete puhul võimalust tellimustele ise järele tulla nii meilt kui ka meie tarnijatelt Rootsis, eeldusel, et toode on laos olemas. Tellimuse kättesaamiseks valige kassas saatmisviisiks „Järeltulek“. Võtke meiega ühendust aadressil info@barista-espresso.vaata pärast ostu sooritamist. Paki kättesaamisel pidage meeles kehtivat isikut tõendavat dokumenti. kohta Kui keegi teine teie eest paki järele tuleb, peab ta esitama nii teie kui ka enda isikut tõendava dokumendi.
Hind: Alati tasuta (st saatmiskulusid pole)
3.4 Saatmisviisid/kullerfirmad:
Kasutame Postnord Sverige'i, UPS-i, DHL-i, DB Schenkeri ja FedExi teenuseid ning anname alati jälgimisnumbri.
3.5 Kohaletoimetamine:
• Tarneaeg on Rootsis 1–5 päeva (tavaliselt olenevalt vahemaast ja kullerfirmade hõivatusest) ja väljaspool Rootsit võib see olla pikem. Tellitud toodete kohaletoimetamine võtab kauem aega: keskmiselt 1–2 nädalat.
• Kohaletoimetamine määratud aadressile lähimasse kättetoimetamispunkti. Teie kaup saadetakse määratud aadressile lähimasse kättetoimetamispunkti. Kui pakk saabub kättetoimetamispunkti, saate teate ja saate paki kätte ID ja jälgimisnumbri või neljakohalise koodi abil. Paki saab kätte isiklikult või esindaja kaudu. Esindaja peab esitama nii oma isikut tõendava dokumendi kui ka ostja isikut tõendava dokumendi.
Pettuste vältimiseks jätame endale õiguse toimetada kauba lähimasse kättetoimetamispunkti, kus kättesaamisel on alati vaja isikut tõendavat dokumenti. See teenus pole aga alati võimalik, kuna kullerfirmad seda võimalust ei paku. Sellistel juhtudel toimetame kauba otse teie ukse taha.
kohta kohaletoimetamisel esineb viivitusi (ilma et me teid sellest teavitaksime) kohta pikem tarneaeg) võtke meiega ühendust aadressil info@barista-espresso.vaata.
3.6 Vale kohaletoimetamine:
kohta Kui saate toote, mida te ei tellinud, võtke ühendust meie klienditeenindusega aadressil info@barista-espresso.vaata siis aitame teil kauba tagastada.
3.7 Transpordikahjustused:
kohta Kui märkate paki kahjustusi, teatage sellest kohe info@barista-espresso.vaataSoovitame kahjustatud pakki mitte vastu võtta, kuna selle saatjat ei ole enam võimalik jälgida. kohta Kui avastate pärast paki avamist kahjustusi ja need on transpordiga seostatavad, võtke meiega ühendust aadressil Barista Espresso kohe.
3.8 Vastutus:
Me ei vastuta rahaliselt transpordifirmade põhjustatud viivituste eest.
3.9 Saatmiskulude arvutamine:
Saatmiskulud arvutatakse paki kaalu ja sihtkoha alusel.
4. Taganemisõigus, tagastamine ja vahetamine
4.1 Üldine teave kohta taganemisõigus ja vahetamine
Sees barista-espresso.vaata Meie e-poes ostlemisel on teil 14-päevane taganemisõigus. Saate kauba tagastada 14 päeva jooksul alates kättesaamisest ja saada täieliku raha tagasi. Toode peab olema originaalpakendis – seda ei tohi olla kasutatud, kuid see võib olla lahti pakitud ja hoolikalt kontrollitud. Toode tuleb tagastada hästi pakituna originaalpakendis ja on oluline, et see jõuaks kohale kahjustamata kujul. Sellisel juhul vastutate teie selle eest, et me kauba kätte saaksime, ja tagastamise saatmiskulude tasumise eest. Enamikul juhtudel saame teile korraldada saatmissildi.
Taganemisõigus ei kehti kinkekaartide, tarbekaupade, toidu ega spetsiaalselt kliendile tellitud kaupade puhul.
Kliendid väljaspool EUKahjuks ei saa me pakkuda 14-päevast tagastusõigust võimalike käibemaksu ja imporditollimaksudega seotud tolliküsimuste tõttu. Siiski anname kõigile oma toodetele 1-aastase garantii, kuid remondi saatmiskulud kannab klient.
Muude tingimuste ja tagastuste praktilise käsitlemise kohta vaadake jaotist Tagastuste käsitlemine allpool. Samuti võite toote otse meile tagastada; vaadake jaotist Tagastuste käsitlemine üksikasjade saamiseks.
Saate lugeda lähemalt kohta Rootsi seadusandlus kohta kaugostude kohta Rootsi Tarbijaameti veebisaidil.
Või loe kohta teie õigused EU: ametlik leht:
https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/shopping-consumer-rights/index_sv.htm
4.2 Tellimuste tühistamine
kohta Kui soovite oma tellimuse tühistada, võtke palun esimesel võimalusel ühendust meie klienditeenindusega aadressil info@barista-espresso.vaata. kohta Kui teie tellimus on juba töödeldud ja kullerfirmale üle antud, ei ole seda enam võimalik tühistada ning te olete kohustatud oma tellimuse vastu võtma. kohta Kui soovite ostu pärast kauba kättesaamist tühistada, kehtivad tavapärased taganemisõiguse ja tagastamise tingimused. Taganemisõigus hakkab kehtima alates tellitud kauba kättesaamise päevast. Lisateabe saamiseks kohta Taganemisõiguse kohta lugege punkti 4.4.
4.3 Vahetusõigus
Teil on õigus 14 päeva jooksul oma toode meie e-poes oleva teise toote vastu vahetada. Vahetusõigus kehtib. kohta Toode on originaalpakendis – seda ei tohi olla kasutatud, kuid see võib olla lahti pakitud ja hoolikalt kontrollitud. Toode tuleb tagastada hästi pakituna originaalpakendis ning on oluline, et see saabuks kahjustamata kujul. Sellistel juhtudel vastutate tagastamise saatmiskulude eest. kohta Kui toode, mille vastu soovite vahetada, maksab rohkem kui originaal, siis tasun teile vahe ja kõik täiendavad saatmiskulud. kohta Kui uus toode maksab vähem kui originaal, tagastame vahe, kasutades sama makseviisi, mida ostu sooritamisel kasutasite. kohta Kui soovite oma eset vahetada, võtke ühendust info@barista-espresso.vaata abi saamiseks.
4.4 Taganemisõigus
Teil on alati õigus oma tellimus 14 päeva jooksul ilma põhjust avaldamata tühistada. Tühistamisperiood algab päevast, mil saite kätte oma tellimuse viimase toote. Võtke ühendust meie klienditeenindusega aadressil info@barista-espresso.vaata abi saamiseks taganemisõiguse osas.
Taganemisõiguse kasutamisel tagastame teile kõik teie tehtud maksed, sealhulgas meie tavapärase saatmisvõimaluse maksumuse, pärast kauba kättesaamist ja kontrollimist.
kohta Kui toode ja pakend on samas seisukorras nagu saatmise ajal ning toodet ei ole kasutatud, tagastame teile koheselt kogu raha, millest on maha arvatud tagastuskulud. kohta Oleme tagastussaatmise korraldanud.
Te peate kauba meile tagastama või üle andma põhjendamatu viivituseta ja mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates kuupäevast, mil te meid teavitasite. kohta teie väljamakse.
kohta Kui olete toodet kasutanud ja soovite ikkagi ostu tühistada, võime kaaluda toote tagasivõtmist, kuid see võib kaasa tuua väärtuse languse, mille eest vastutate teie. Selliseid juhtumeid käsitletakse individuaalselt.
Taganemisõigus ei kehti kinkekaartidele, tarbekaupadele, toidule ja spetsiaalselt kliendile tellitud toodetele.
Kliendid väljaspool EUKahjuks ei saa me pakkuda 14-päevast tagastusõigust võimalike käibemaksu ja imporditollimaksudega seotud tolliküsimuste tõttu. Siiski anname kõigile oma toodetele 1-aastase garantii, kuid remondi saatmiskulud kannab klient.
B2B-klientidele ei ole sama taganemisõigust kui eraklientidel. Rootsi ostuseaduse kohaselt ei ole B2B-klientidel võimalik kaupa tagastada ainult meelemuutuse tõttu. Me ei aktsepteeri B2B-klientide tagastusi tühistatud ostude puhul. kohta meie ja klient ei ole ühel meelel kohta Muu.
4.5 Tagastamine klienditeeninduse kaudu
Tagastamiseks peate võtma ühendust meie klienditeenindusega aadressil info@barista-espresso.vaataKauba tagastamine tuleb alati tellimuse kinnitusega kinnitada. Teie vastutate selle eest, et kaup meile kahjustamata kohale jõuab, mis on oluline. kohta valite toote tagastamiseks muu meetodi kui see, millega toodet kätte toimetati. Seetõttu veenduge, et toode on hästi pakendatud ja originaalpakendis.
Heakskiidetud garantiijuhtumite ja kaebuste puhul kehtib järgmine: Barista part Espresso Kõik kulud, sh saatmiskulud. Taganemisõiguse kasutamisel vastutate tagastamise saatmiskulude eest. Teil on ka võimalus toode otse ühte meie Rootsi lattu tagastada; lisateavet leiate altpoolt.
Tagastust ei kinnitata enne Barista part Espresso on eset kontrollinud. Heakskiidetud tagastuste ja tühistamiste korral tehakse tagasimakse sama makseviisi abil, mida kasutati ostmisel. kohta tagastust ei kinnitata või kohta Kui pakki (kohaletoimetamise kohast) kätte ei võeta, lisandub haldustasu summas 350 Rootsi krooniNeid tagastusi ei loeta taganemisõiguse teostamiseks.
4.6 Tagastamine meie lattu
Teil on võimalus toode otse meie lattu tagastada Järna või ühele meie tarnijatestVõtke ühendust klienditeenindusega aadressil info@barista-espresso.vaataKehtivad samad tagastustingimused nagu eespool mainitud – toode peab olema muutmata seisukorras, originaalpakendis ja seda ei tohi olla kasutatud.
4.7 Erandid kättesaamatute pakkide puhul
Teie pakk jääb tavaliselt saabumispunkti 7–14 päevaks, olenevalt meie valitud saatmisettevõttest. kohta Kui te ei võta oma pakki selle aja jooksul kätte ja see meile tagastatakse, võtame tasu summas 350 Rootsi krooni kättesaamata pakkide puhul.
5. Kaebused ja garantiitingimused
5.1 Garantii ja kaebused
Sisse Barista part Espresso Teil on õigus garantiile kõikidele meilt ostetud kaupadele ja teenustele. Garantii kehtib 1 aasta alates toote kättesaamise kuupäevast. Eraisikuna olete kaetud ka järgmisega: Tarbijamüügi seadus, mis annab teile õiguse esitada kaebus 3 aasta jooksul. Muul juhul kohaldatakse Rootsi tarbijakaitseseadust ja saate lugeda lähemalt kohta see on kirjas Rootsi Tarbijakaitseameti veebilehel.
Me ei saa pakkuda garantiid tarbekaupadele ja toiduainetele.
Sa ei peaks kunagi maksma saatmis- ega tagastuskulusid kohta tootel selgub defekt, mis ei ole teie põhjustatud valest käsitsemisest. Enne kaebuse esitamist peaksite alati ühendust võtma meie klienditeenindusega aadressil info@barista-espresso.vaata et saaksime probleemi parimal viisil lahendada (lisateavet leiate ülalt) kohta tagastuse käsitlemine). Defektist tuleb teatada mõistliku aja jooksul pärast toote kättesaamist.
5.2 Garantiitingimused
Garantii kehtib Sage- renoveeritud espressomasinad hõlmab ainult meie espressomasinate funktsionaalsust, mitte kosmeetilisi kulumisjälgi. Sest meie Sage-espressomasinad on renoveeritud, pakume 1-aastane funktsionaalne garantii alates toote kättesaamise kuupäevast. Funktsionaalne garantii katab kõikide mehaaniliste ja elektriliste sisemiste komponentide, näiteks veepumpade, sisemiste voolikute, tihendite, näidikute, aurutorude, veskimootorite jne rikkeid. Garantii ei kata väliseid kosmeetilisi kulumisjälgi.
Kõikide teiste toodete, välja arvatud tarbekaupade ja toiduainete, garantii katab nii funktsionaalsuse kui ka kosmeetilised kahjustused.
Erand: kohta Kui soovite oma garantiid kasutada ja selgub, et rikke põhjustasid välised tegurid, mida garantii ei kata, vastutate kõigi käitlemiskulude eest. Barista part Espresso- töötajad otsustavad kohta defekt tekkis tootmisvea või väliste tegurite tõttu pärast toote meieni jõudmist.
Espressomasinad vajavad regulaarset katlakivi eemaldamist ja kohta seda ei tehta õigeaegselt või kohta Vale katlakivi eemaldamise vahendi kasutamine võib masinaid kahjustada. kohta Kui rike on tingitud regulaarse puhastamise ja katlakivi eemaldamise puudumisest või vale katlakivi eemaldamise vahendi kasutamisest, kaotab garantii kehtivuse.
kohta Kui masin saadetakse remonti ja me tuvastame, et rikke põhjustas kliendipoolne valest käsitsemisest, jätame endale õiguse nõuda nii remondi- kui ka saatmiskulusid.
Kaebamisõigus kehtib olenemata sellest, kohta defekt on nähtav või varjatud, kui defekt ei ole tekkinud toote mittevale kasutamise tagajärjel. kohta toode on defektne Barista part Espresso õigus vea parandamiseks aja jooksul 6 kuudEnamik remonditöid tehakse siiski seespool 2–4 nädalat. kohta Kui seda ei juhtu, on teil õigus saada defektiga toote asemele asendustoode. Kehtivate kaebuste korral hüvitatakse teile kliendina kõik saatmiskulud. Kaebused tuleb esitada mõistliku aja jooksul. Kaebused, mis on esitatud 2 kuud pärast ostmist loetakse alati mõistliku aja jooksul toimunuks.
B2B-klientidele me pakume 1-aastane garantii kõikidele kaupadele alates ostukuupäevast. Garantii katab ainult defektid, mis tekivad toote tavapärase kasutamise korral ja toote kasutusjuhendis täpsustatud tingimustel.
Kaebuste või garantiinõuete korral võtke palun esimesel võimalusel ühendust meie klienditeenindusega. Jätame endale õiguse enne tegutsemist kõik defektid hinnata ja kinnitada. Kõik garantiinõuded menetletakse vastavalt kehtivatele õigusaktidele ja käesolevatele tingimustele.
Pange tähele: B2B-klientide taganemisõigus on absoluutne ja sellest ei saa loobuda isegi olukordades, kus toode osutub demotooteks, millele on lisatud eelteavet ja hüvitispakkumisi.
Barista part Espresso kohustub alati järgima Rootsi Riikliku Kaebuste Nõukogu (ARN) soovitusi.
Kliendid väljaspool EU (ja Norras, Suurbritannias ja Šveitsis): Kahjuks ei saa me pakkuda 14-päevast tagastusõigust võimalike käibemaksu ja imporditollimaksudega seotud tolliküsimuste tõttu. Siiski anname kõigile oma toodetele 1-aastase garantii, kuid remondi saatmiskulud kannab klient.
Meie hinnad väljaspool asuvatele klientidele EU Ei sisalda käibemaksu (Rootsi käibemaks). Käibemaks ja imporditollimaksud on kliendi vastutusel ja need võetakse tõenäoliselt piiril.
6. Vaidlused ja kohaldatav õigus
6.1 Vaidluste lahendamine ja abistamine tsiviilasjades Sisse Barista part Espresso Loodame loomulikult, et kliendina ei teki teil vaidlusi. Sellise olukorra tekkimisel on abi saadaval ühise EU- vaidluste lahendamise platvorm. Sait on spetsiaalselt loodud tarbijatele, et nad saaksid vabalt Euroopa piirideüleselt sisseoste teha ja abi saada. kohta Midagi läheb valesti. EUVaidluste lahendamise leht on loodud klientidele, kes ostavad veebis ettevõttelt, mis asub ühes järgmistest riikidest: EUriikides ja tunnevad, et vajavad vaidluse lahendamisel abi. Külastage http://ec.europa.eu/tarbijad/odr/ lisateabe saamiseks.
Rootsi kliendid saavad ühendust võtta Rootsi kaebuste nõukoguga (ARN), vt arn.se.
6.2 Vaidluse korral Järgime ARN-i otsust või vastava vaidluste lahendamise organi otsust.
6.3 Võimalikud vaidlused kohta Käesolevate üldtingimuste tõlgendamisel või kohaldamisel kohaldatakse Rootsi seadusi.
7. Vastutuse piiramine
7.1 Me ei vastuta tootest tulenevate võimalike kaudsete kahjude eest. 7.2 Me ei vastuta viivituste/vigade eest, mis on tingitud ettevõtte kontrolli alt väljas olevatest asjaoludest (vääramatu jõud). Sellisteks asjaoludeks võivad olla töövaidlused, tulekahju, sõda, valitsuse otsused, tarnijate hilinenud või mittetarned. 7.3 Samuti ei vastuta me toodete või tooteomaduste muudatuste eest, mille on teinud vastav tarnija või tootja, ega muude tegurite eest, mis on meie kontrolli alt väljas. 7.4 Vääramatu jõud Sellised sündmused nagu sõda, loodusõnnetused, töövaidlused, valitsuse otsused, tarnijate mittetarned, kulukad asjaolud ja sarnased sündmused, mis on meie kontrolli alt väljas ja mida ei saanud ette näha, liigitatakse vääramatuks jõuks. See tähendab, et Barista part Espresso vabaneda oma kohustustest täita sõlmitud lepinguid.
8. Teade klientidele väljaspool EU (ja kliendid Norras, Šveitsis ja Ühendkuningriigis)
Palun võtke enne meie e-poest ostu sooritamist meiega ühendust. Kahjuks ei saa me pakkuda 14-päevast tagastusõigust võimalike käibemaksu ja imporditollimaksudega seotud tolliküsimuste tõttu. Siiski anname kõigile oma toodetele 1-aastase garantii, kuid remondi saatmiskulud kannab klient.
Meie hinnad väljaspool asuvatele klientidele EU Ei sisalda käibemaksu (Rootsi käibemaks). Käibemaks ja imporditollimaksud on kliendi vastutusel ja need võetakse tõenäoliselt piiril.
Kliendid Ühendkuningriigis: Minimaalne tellimuse väärtus on 135 naela. Meie pood ei lisa käibemaksu klientidele väljaspool riiki. EU. Alla 135 naela suuruste tellimuste puhul peame müügi ajal arvestama Ühendkuningriigi käibemaksu, mida meie veebipood hetkel teha ei saa. Täname teie mõistva suhtumise eest.
9. Tooteinfo
Jätame endale õiguse sellel veebisaidil esineda trükivigadele ja toodete müügi lõpuleviimisele. Me ei garanteeri, et pildid peegeldavad toodete täpset välimust, kuna ekraanist, foto kvaliteedist ja resolutsioonist olenevalt võivad esineda värvierinevused. Püüame alati tooteid võimalikult täpselt kuvada.
10. Tingimuste muudatused
Jätame endale õiguse Tingimusi igal ajal muuta. Tingimuste muudatused avaldatakse veebisaidil. Muudetud tingimused loetakse aktsepteerituks seoses tellimuste esitamise või saidi külastustega.
11. Isikuandmed ja konfidentsiaalsus
Lisateabe saamiseks vaadake meie privaatsuspoliitikat.
12. Aidake meil teid aidata
kohta Kas teil on küsimusi? kohta Meie veebisaidil pakutavate toodete kohta võtke enne tellimuse esitamist meiega ühendust. Nii saame vältida toodete saatmist, mis ei pruugi teie ootustele vastata. Aidake meil teid aidata.