Sisukord
- Üldtingimused
- Hinnakujundus, käibemaksu arvutamine ja tellimine
- Kohaletoimetamine ja transport
- Taganemisõigus, tagastamine ja vahetamine
- Reklaamatsioonid ja garantii tingimused
- Vaidlused ja kohaldatav seadus
- Vastutuse piiramine
- Teade klientidele väljaspool EU
- Tooteinfo
- Tingimuste muutmine
- Isikuandmed ja privaatsus
- Aita meid sind aidata
1. Üldtingimused
Ostes Barista ja Espresso (www.barista-espresso.se ja sellega seotud domeenid) pead olema üle 18 aasta. Ostuleping sõlmitakse, kui sinu makse on kinnitatud tellimuse esitamisel meie veebipoes.
kohta kui kasutad teise isiku isikuandmeid ilma nende nõusolekuta ja see toob kaasa rahalise või muu kahju Barista ja Espresso jaoks, siis see teavitatakse politseile.
Me jätame endale õiguse müügi peatamiseks.
kohta kui tehing märgitakse riskiks, jätame endale õiguse nõuda täiendavat isikutuvastust truid.app kaudu. Loomulikult on sul õigus keelduda, kuid meil on õigus müük ka tagasi lükata.
2. Hinnakujundus, käibemaksu arvutamine ja tellimine
2.1 Hinnakujundus: Kassa juures muudetakse meie poe hinnad kohaliku (Euroopa) valuuta, Šveitsi frangi, Norra krooni ja Suurbritannia naela vahel sõltuvalt sinu kohaletoimetamise aadressist (mitte sinu geograafilisest asukohast!).
2.2 Käibemaksu arvutamine: Kõikide klientide jaoks EU hinnad sisaldavad käibemaksu, mis arvutatakse vastavalt kohalikele käibemaksumääradele sõltuvalt sinu kohaletoimetamise aadressist. Käibemaksumäärad varieeruvad erinevates riikides. Õige käibemaksuga oma hinna nägemiseks, kasuta meie poes asuvat riigi valijat (lehe paremas ülanurgas).
kohta kui sa ei kasuta õiget domeeni oma riigi jaoks, kui lisad tooteid oma ostukorvi, rakendatakse siiski õige valuuta ja käibemaksumäär kassas sõltuvalt sinu kohaletoimetamise aadressist.
2.3 B2B EU-s: Saame tarnida teistele ettevõtetele EU-s ilma käibemaksu kogumiseta, kuid see nõuab kehtivat käibemaksu registreerimisnumbrit ettevõttelt, et see oleks võimalik.
**2.4 Klientidele väljaspool EU, Norras, Šveitsis ja Suurbritannias ei võeta meilt käibemaksu Barista Espresso, kuna me ei kogu nende riikide jaoks käibemaksu. Seetõttu on meie poe hinnad nende riikide jaoks madalamad (ilma käibemaksuta), ja nende riikide kliendid vastutavad kõikide impordimaksude ja käibemaksude tasumise eest, mis... tõmmatakse välja piiril.
2.5 Tellimus: Pärast tellimuse lõpetamist saadetakse kinnituskiri teie e-posti aadressile. Kinnituses on kõik üksikasjad kohta tooted, hinnad, arveldus ja kohaletoimetamise aadress.
Selle e-kirja kinnituse allosas leiate lingi, mille kaudu saate arve alla laadida.
kohta kui tellimuskinnituses on midagi valesti, peate viivitamatult meiega e-posti teel ühendust võtma aadressil info@barista-espresso.se.
Laoseisu puudumise või vale laoseisu korral jätab Barista ja Espresso endale õiguse teie ost tühistada. Sellisel juhul võtame teiega ühendust e-posti teel, et probleemi lahendada.
Saatekulud võivad lisanduda, sõltuvalt kohaletoimetamise sihtkohast ja kaalust ning arvutatakse kassas. Barista ja Espresso jätavad endale õiguse parandada vigu, nagu hinnainformatsioon, kampaaniad, sooduskoodid või tooteinfo, mis võivad olla nähtavad veebis või kaupluses.
2.6 Maksevalikud:
Kasutame mitmeid makseviise, nagu on näidatud allpool:
• Pangakaardid / krediitkaardid (Visa, Mastercard, Maestro, Amex, Union Pay).
• Apple Pay
• Google Pay
• Shop Pay (Shopify kaudu)
• Klarna Pay Later, Pay Now, Slice It, saadaval klientidele Austrias, Soomes, Saksamaal, Hollandis, Suurbritannias, Taanis, Norras, Rootsis
• Bancontact
• Ideal
Otseste pankadele maksete tegemiseks võtke meiega esmalt ühendust.
Rahvusvaheliste pankade ülekannete jaoks kasutame ka Wise.com.
Me tavaliselt reserveerime ainult makse summa teie kaardilt ja võtame summa, kui oleme kindlad, et saame teie tellimuse täita või kohta oleme kokku leppinud kliendiga kohta toote tellimise. Tühistamise korral tühistame lihtsalt reservatsiooni.
3. Kohaletoimetamine ja saatmine
3.1 Globaalne saatmine:
Barista Espresso / Machiels Nordic AB saadab tooteid kogu maailmas meie poest.
Mõned saatmispiirangud:
Kuid tootjatelt on piiranguid: mõned espressomasinad ja lihvimismasinad , mis on mõeldud EU-turule, ei ole mõeldud müümiseks klientidele väljaspool EU, näiteks USA-s, erinevatel põhjustel.
Kliendid EU sees ja väljaspool:
Kliendid EU sees saavad ostu automaatselt lõpule viia, kuna saatmiskulud arvutatakse kõigi EU riikide, Šveitsi, Norra ja Suurbritannia jaoks.
Teistes riikides asuvad kliendid peavad esmalt meiega ühendust võtma ja teavitama meid kohta mida nad kavatsevad osta ning esitama kohaletoimetamise aadressi, et saaksime saada saatmispakkumise meie kullerfirmadelt.
3.2 Töötlemise aeg:
Meie töötlemisaeg on tavaliselt 24 tunni jooksul, maksimaalselt 2 päeva, kui meil on palju tellimusi, ja pühade ajal võib see olla pikem.
Tellimused, mis on tehtud nädalavahetustel ja reede pärastlõunal, saadetakse esmaspäeval või teisipäeval.
3.3 Kogumine meie juures:
Pakume võimalust koguda tellimusi meie juurest ja meie tarnijate juurest Rootsis enamiku toodete jaoks, eeldusel, et toode on laos. Tellimuse kogumiseks valige kassas „Kogumine“ kohaletoimetamise valik. Võtke meiega ühendust info@barista-espresso.se pärast ostu lõpetamist. Ärge unustage kaasa võtta kehtivat isikut tõendavat dokumenti, kui kogute oma paketti. kohta Kui keegi teine kogub paketi teie eest, peavad nad näitama nii oma ID-d kui ka teie oma.
Hind: Alati tasuta (st. ei mingeid saatmiskulusid)
3.4 Saatmisviisid/kullerfirmad:
Kasutame Postnord Rootsi, UPS, DHL, DB Schenker ja FedEx ning pakume alati jälgimisnumbrit.
3.5 Kohaletoimetamine:
• Kohaletoimetamise aeg on 1–5 päeva Rootsis (tavaliselt, sõltuvalt kaugusest ja kullerfirmade koormatusest) ja võib olla pikem väljaspool Rootsit. Tellitud tooted, mis on tellitud soovi korral, võtavad rohkem aega: keskmiselt 1–2 nädalat.
• Kohaletoimetamine toimub lähimasse väljastuspunkti antud aadressile. Teie kaubad saadetakse lähimasse väljastuspunkti antud aadressile. Kui pakk jõuab väljastuspunkti, saate teate ja saate oma paketi kätte ID ja jälgimis-ID või neljakohalise koodiga. Kogumise võib teha isiklikult või volitatud isiku kaudu. Volitatud isik peab näitama nii oma ID-d kui ka ostja ID-d.
Petmise kaitsmiseks jätame endale õiguse toimetada lähimasse väljastuspunkti, kus isikut tõendav dokument on alati vajalik pakki kätte saamisel. See teenus ei pruugi siiski alati olla saadaval, kuna kullerfirmad ei paku alati seda võimalust. Sellistel juhtudel toimetame otse teie ukse ette.
kohta kui kohaletoimetamisel tekivad viivitused (ilma et me oleksime teid informeerinud kohta pikema kohaletoimetamise aja kohta), võtke meiega ühendust info@barista-espresso.se.
3.6 Vale kohaletoimetamine:
kohta kui saate toote, mida te ei ole tellinud, võtke meiega ühendust meie klienditeenindusega info@barista-espresso.se ja aitame teil toote tagastada.
3.7 Transportkahjustused:
kohta kui avastate oma pakendil kahju, teatage sellest kohe info@barista-espresso.se . Soovitame, et te ei võtaks vastu kahjustatud pakki, kuna seda ei saa enam jälgida vedajani. kohta kui avamisel leiate kahjustusi ja need on seotud transpordiga, võtke meiega kohe ühendust Barista Espresso.
3.8 Vastutus:
Me ei võta majanduslikku vastutust vedude hilinemise eest, mis on põhjustatud transpordiettevõtetest.
3.9 Saatmiskulude arvutamine:
Saatmiskulud arvutatakse pakendi kaalu ja sihtkoha põhjal.
4. Taganemisõigus, Tagastused ja Vahetused
4.1 Üldine teave kohta taganemisõiguse ja vahetuste kohta
Lehelt barista-espresso.se on teil 14-päevane taganemisõigus, kui ostate meie veebipoest. Saate toote tagastada 14 päeva jooksul alates selle kätte saamisest ja saada täies ulatuses raha tagasi. Toode peab olema originaals seisukorras — seda ei tohi olla kasutatud, kuid see võib olla avatud ja hoolikalt kontrollitud. Toode tuleb tagastada korralikult pakendatuna originaalpakendis ning on oluline, et see saabub kahjustamata. Sel juhul olete vastutav selle eest, et me saaksime toote ja et maksate tagastamise saatmiskulud. Enamikul juhtudel saame korraldada teie jaoks saatmislabeli.
Taganemisõigus ei kehti kinkekaartide, tarvikute, toiduainete või kliendi jaoks spetsiaalselt tellitud kaupade kohta.
Kliendid väljaspool EU: Kahjuks ei saa me pakkuda 14-päevast taganemisõigust seoses võimalike tolliküsimustega, mis on seotud käibemaksu ja impordimaksudega. Siiski kehtib meil 1-aastane garantii kõigile meie toodetele, kuid remondi saatmiskulud on kliendi vastutus.
Muude tingimuste ja tagastuste praktilise haldamise kohta vaadake jaotist Tagastushaldus allpool. Saate ka toote otse meile tagastada; vaadake jaotist Tagastushaldus üksikasjade jaoks.
Saate lugeda rohkem kohta Rootsi seadusandlusest kohta kaugelt ostmise kohta Tarbijakaitseameti veebisaidilt.
Või lugege kohta oma õigusi EU ametlikul lehel:
https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/shopping-consumer-rights/index_sv.htm
4.2 Tellimuse tühistamine
kohta kui soovite tühistada tellimuse, mille olete teinud, võtke meie klienditeenindusega ühendust nii kiiresti kui võimalik aadressil info@barista-espresso.se. . kohta teie tellimus on juba töödeldud ja edastatud transpordifirmale, seega ei ole enam võimalik tellimust tühistada, ja te olete kohustatud oma tellimuse vastu võtma. kohta kui soovite oma ostu tühistada pärast kaupade vastuvõtmist, kehtivad tavalised taganemisõiguse ja tagastamise tingimused. Taganemisõigus kehtib alates päevast, mil saate tellitud kaubad. Lisainformatsiooni saamiseks kohta taganemisõiguse kohta lugege jaotist 4.4.
4.3 Vahetamisõigus
14 päeva jooksul on teil õigus vahetada oma toode teise kauba vastu meie veebipoes. Vahetamisõigus kehtib kohta juhul, kui toode on originaalses seisundis — seda ei tohi olla kasutatud, kuid see võib olla avatud ja hoolikalt kontrollitud. Toode tuleb tagastada korralikult pakituna originaalpakendis ning on oluline, et see jõuaks meieni kahjustamata. Sellistel juhtudel vastutate tagastamise transpordikulude eest. kohta kui toode, mille vastu soovite vahetada, maksab rohkem kui algne, arveldame teilt vahe ja kõik lisakulud. kohta kui uus toode maksab vähem kui algne, tagastame vahe sama makseviisi kaudu, mida kasutati ostmisel. kohta kui soovite oma kaupa vahetada, võtke ühendust info@barista-espresso.se abi saamiseks.
4.4 Taganemisõigus
Teil on alati õigus tühistada oma tellimus 14 päeva jooksul ilma põhjuseta. Taganemistähtaeg algab päevast, mil saate oma tellimuse viimase kauba. Võtke meie klienditeenindusega ühendust info@barista-espresso.se abi saamiseks taganemisõiguse osas.
Kui kasutate oma taganemisõigust, tagastame teile kõik teie poolt tehtud maksed, sealhulgas meie standardse kohaletoimetamise maksumuse, pärast seda, kui oleme kauba saanud ja kontrollinud.
kohta kui kaup ja pakend on samas seisundis, nagu me selle saatsime, ja toodet ei ole kasutatud, tagastame teile kohe täies ulatuses, miinus tagastamise transpordikulud kohta kui oleme korraldanud tagastamise transpordi.
Te peate tagastama või tooma kaubad meile tagasi viivitamata ja hiljemalt 14 päeva jooksul alates kuupäevast, mil te meid teavitasite kohta oma taganemisest.
kohta kui olete toodet kasutanud ja siiski soovite ostu tühistada, võime kaaluda toote tagasivõtmist, kuid see võib kaasa tuua väärtuse vähenemise, mille eest olete vastutav. Sellised juhtumid käsitletakse individuaalselt.
Taganemisõigus ei kehti kinkekaartide, tarbekaupade, toiduainete ja klientidele spetsiaalselt tellitud toodete kohta.
Kliendid väljaspool EU: Kahjuks ei saa me pakkuda 14-päevast taganemisõigust seoses võimalike tolliküsimustega, mis on seotud käibemaksu ja impordimaksudega. Pakume siiski 1-aastast garantiid kõikidele meie toodetele, kuid kohaletoimetamise kulud remondiks on kliendi vastutus.
B2B klientide jaoks ei kehti sama taganemisõigus nagu eraisikutele. Vastavalt Ostuseadusele ei ole B2B klientidel võimalust kaupu tagastada ainult muudetud arvamuste tõttu. Me ei aktsepteeri tagastusi B2B klientidelt tühistatud ostude puhul kohta mitte meie ja klient ei jõua kokkuleppele kohta muul viisil.
4.5 Tagastuse haldamine klienditeeninduse kaudu
Tagastuste jaoks peate võtma ühendust meie klienditeenindusega aadressil info@barista-espresso.se. Kaupade tagastamine peab alati olema kinnitatud tellimuse kinnitusega. Te olete vastutav selle eest, et kaubad jõuavad meieni kahjustamatult, mis on oluline kohta kui valite toote tagastamiseks mõne muu meetodi, kui see, mis kasutati kohaletoimetamisel. Seetõttu veenduge, et kaup on hästi pakendatud ja oma originaalpakendis.
Heakskiidetud garantii- ja kaebusjuhtumite puhul katab Barista ja Espresso kõik kulud, sealhulgas saatmiskulud. Kui kasutate taganemisõigust, olete vastutav tagastamise postikulude eest. Teil on ka võimalus toode otse meie laost Rootsis tagastada; lisainfot leiate allpool.
Tagastust ei kinnitata enne, kui Barista ja Espresso on kaupa kontrollinud. Heakskiidetud tagastuste ja taganemisõiguste puhul toimub tagasimakse sama makseviisi kaudu, mida kasutati ostmisel. kohta kui tagastus ei ole heaks kiidetud või kohta paketti ei ole välja võetud (väljastamiskohas), rakendatakse haldustasu summas 350 SEK. Need tagastused ei loeta taganemisõiguse kasutamiseks.
4.6 Tagastuse haldamine meie laos
Teil on võimalus toode otse meie laost Järna või ühe meie tarnija juurde tagastada. Võtke ühendust klienditeenindusega aadressil info@barista-espresso.se. Samad tagastustingimused kehtivad nagu eespool mainitud - toode peab olema muutmata seisundis, oma originaalpakendis ja ei tohi olla kasutatud.
4.7 Erandid mittevälja võetud pakkide puhul
Teie pakk jääb tavaliselt väljastamiskohas 7–14 päeva pärast saabumist, sõltuvalt valitud transpordifirmast. kohta kui te ei võta oma pakki selle aja jooksul välja ja see tagastatakse meile, rakendame tasu summas 350 SEK mittevälja võetud pakkide eest.
5. Kaebused ja garantiitingimused
5.1 Garantii ja kaebused
Barista ja Espresso juures on teil õigus garantiile kõikidele kaupadele ja teenustele, mida te meilt ostate. Garantii kehtib 1 aasta alates kuupäevast, mil olete toote kätte saanud. Erakliendina kuulute ka Tarbijakaupade seaduse alla, mis annab teile õiguse kaebuse esitamiseks 3 aasta jooksul. Rootsi tarbijaseadus kehtib
Muud, ja sa saad lugeda rohkem kohta seda Konsumentverkets veebilehelt.
Me ei saa pakkuda garantiid tarbekaupade ja toiduainete toodete kohta.
Sa ei pea kunagi maksma saatmis- või tagastamiskulusid kohta, kui toode osutub defektseks, mis ei ole põhjustatud sinu valest käsitsemisest. Enne kaebuse esitamist pead alati võtma ühendust meie klienditeenindusega aadressil info@barista-espresso.se, et saaksime probleemi parimal viisil lahendada (vt lisainfot ülal kohta tagastamise kohta). Defekt tuleb teatada mõistliku aja jooksul pärast toote kättesaamist.
5.2 Garantii tingimused
Garantii Sage-renoveeritud espressomasinate kohta katab ainult meie espressomasinate funktsionaalsuse, mitte kosmeetilised kasutusjäljed. Kuna meie Sage-espressomasinad on renoveeritud, pakume 1-aastast funktsionaalset garantiid alates päevast, mil sa toote kätte said. Funktsionaalne garantii katab vead kõigis mehhaanilistes ja elektrilistes sisekomponentides, nagu veepumbad, sisetoru, tihendid, ekraanid, aurutoru, jahutusmootorid jne. Garantii ei katab välist kosmeetilisi kasutusjälgi.
Garantii kehtib kõigi teiste toodete puhul, välja arvatud tarvikud ja toiduained, katab nii funktsionaalsuse kui ka kosmeetilised kahjustused.
Erandid: kohta kui soovid oma garantiid kasutada ja selgub, et defekt on põhjustatud välistest teguritest, mis ei ole garantiiga kaetud, oled sa vastutav võimalike käsitsemiskulude eest. Barista ja Espresso-personal otsustab kohta kas defekt on põhjustatud tootmisveast või välistest teguritest pärast toote meieni jõudmist.
Espressomasinad vajavad regulaarset katlakivi eemaldamist, ja kohta kui seda ei tehta õigeaegselt või kohta kasutatakse vale katlakivieemaldusainet, võib see masinatele potentsiaalselt kahjulik olla. kohta defekt, mis tuleneb regulaarse puhastamise ja katlakivi eemaldamise puudumisest või vale katlakivieemaldusvahendi kasutamisest, lõpetab garantii kehtivuse.
Kui kohta masin saadetakse remonti ja me tuvastame, et defekt on põhjustatud kliendi valest käitlemisest, jätame endale õiguse nõuda nii remondi- kui ka saatmiskulusid.
Õigus kaebuse esitamiseks kehtib sõltumata kohta kas defekt on nähtav või varjatud, nii kaua kui defekt ei ole põhjustatud toote vale kasutamise tõttu. kohta kui toode on defektne, on Barista ja Espresso õigustatud defekti kõrvaldamiseks 6 kuu jooksul. Enamik remonte toimub aga 2-4 nädala jooksul. kohta kui seda ei juhtu, on sul õigus saada defektse toote asemel asendustoode. Kehtivate kaebuste puhul hüvitatakse sulle, kui kliendile, kõik saatmiskulud. Kaebused peavad olema esitatud mõistliku aja jooksul. Kaebused, mis esitatakse 2 kuu jooksul pärast ostu, peetakse alati mõistlikuks ajaks.
B2B klientidele pakume 1-aastast garantiid kõikidele kaupadele alates ostukuupäevast. Garantii katab ainult vead, mis tekivad normaalsel kasutamisel ja tingimustel, mis on toodud toote kasutusjuhendis.
Reklaamimise või garantii nõuete korral palun võtke meie klienditeenindusega ühendust niipea kui võimalik. Jätame endale õiguse hinnata ja kinnitada võimalikke vigu enne meetmete võtmist. Kõik garantii nõuded käsitletakse vastavalt kehtivale seadusandlusele ja nendele ostutingimustele.
Palun pange tähele: B2B klientide tagastamisõigus on absoluutne ja seda ei saa kõrvale jätta, isegi olukordades, kus toode osutub demotooteiks, millel on eelinfo ja kompensatsioonipakkumised.
Barista ja Espresso kohustuvad alati järgima Üldise Reklamatsiooninõukogu (ARN) soovitusi.
Kliendid väljaspool EU (ja Norras, Suurbritannias ja Šveitsis): Kahjuks ei saa me pakkuda 14-päevast tagastamisõigust seoses võimalike tolliküsimustega, mis on seotud käibemaksu ja impordimaksudega. Me hoiame siiski 1-aastast garantiid kõikidele meie toodetele, kuid remondi saatmiskulud on kliendi vastutus.
Meie hinnad klientidele väljaspool EU ei sisalda käibemaksu (Rootsi käibemaks). Käibemaks ja impordimaksud on kliendi vastutus ja need arvatakse tõenäoliselt piiril.
6. Vaidlused ja kohaldatav seadus
6.1 Vaidluste lahendamine ja abi tsiviilõiguslikes asjades Barista ja Espresso loodavad loomulikult, et teie kui kliendi jaoks ei teki vaidlusi. Kui selline olukord siiski tekib, on abi saadaval ühise EU platvormi kaudu vaidluste lahendamiseks. Leht on spetsiaalselt loodud tarbijatele, et nad saaksid vabalt üle Euroopa piire kaubelda ja abi saada, kui midagi läheb valesti. EU vaidluste lahendamise leht on loodud klientidele, kes ostavad veebis ettevõttest, mis asub ühes EU riikidest, ja tunnevad, et nad vajavad abi vaidluse lahendamisel. Külastage http://ec.europa.eu/consumers/odr/ rohkemate detailide jaoks.
Rootsi kliendid saavad pöörduda Üldise Reklamatsiooninõukogu (ARN) poole, vt arn.se.
6.2 Vaidluse korral järgime ARN otsuseid või vastava vaidluste lahendamise organi otsuseid.
6.3 Kõik vaidlused kohta tõlgendamine või nende üldiste tingimuste kohaldamine tõlgendatakse vastavalt Rootsi seadusele.
7. Vastutuse piiramine
7.1 Me ei vastuta toote tõttu tekkivate kaudsete kahjude eest. 7.2 Me ei võta mingit vastutust viivituste/eiramise eest, mis tulenevad ettevõtte kontrolli alt väljas olevatest asjaoludest (force majeure). Sellised asjaolud võivad hõlmata töökonflikte, tulekahjusid, sõda, ametiasutuste otsuseid, tarnete viibimist või puudumist tarnijatelt. 7.3 Me ei võta ka vastutust toodete või tooteomaduste võimalike muutuste eest, mis on tehtud vastava tarnija või tootja poolt ning teiste tegurite eest, mis on meie kontrolli alt väljas. 7.4 Force Majeure Sündmused nagu sõjad, looduskatastroofid, töökonfliktid, ametlikud otsused, tarnijate poolt puuduvad tarned, kulukad asjaolud ja sarnased sündmused, mis on meie kontrollist väljaspool ja mida ei saanud ette näha, klassifitseeritakse kui force majeure. See tähendab, et Barista ja Espresso vabastatakse oma kohustustest täita sõlmitud lepingud.
8. Teade klientidele väljaspool EU (ja klientidele Norras, Šveitsis ja Suurbritannias)
Palun võtke meiega esmalt ühendust enne, kui teete ostu meie veebipoes. Kahjuks ei saa me pakkuda 14-päevast tagastamisõigust seoses võimalike tolliküsimustega, mis on seotud käibemaksu ja impordimaksudega. Siiski pakume kõigile meie toodetele 1-aastast garantiid, kuid remontide saatmiskulud on kliendi vastutus.
Meie hinnad klientidele väljaspool EU ei sisalda käibemaksu (Rootsi käibemaks). Käibemaks ja impordimaksud on kliendi vastutus ja neid võidakse tõenäoliselt nõuda piiril.
Kliendid Suurbritannias: Minimaalne tellimuse väärtus on £135. Meie pood ei arvesta käibemaksu klientidele väljaspool EU. Tellimuste puhul, mis on alla £135, peame müügi käibemaksu nõudma, mida meie veebipood hetkel teha ei saa. Hindame teie arusaama.
9. Tooteinfo
Jätame endale õiguse teha vigade korral muudatusi sellel veebisaidil, samuti kaupade lõppemisel. Me ei garanteeri, et pildid kajastavad toodete täpset välimust, kuna teatud värvi erinevused võivad tekkida sõltuvalt ekraanist, foto kvaliteedist ja eraldusvõimest. Püüame alati näidata tooteid nii täpselt kui võimalik.
10. Tingimuste muutmine
Jätame endale õiguse teha muudatusi tingimustes igal ajal. Tingimuste muudatused avaldatakse veebis saidil. Muudetud tingimusi loetakse aktsepteerituks seoses tellimuste või saidi külastustega.
11. Isikuandmed ja privaatsus
Palun vaadake meie privaatsuspoliitikat lisainformatsiooni saamiseks.
12. Aita meid, et aidata sind
kohta kui teil on küsimusi kohta meie veebisaidil pakutavate toodete kohta, palun võtke meiega esmalt ühendust enne, kui esitate oma tellimuse. Nii saame vältida toodete saatmist, mis ei pruugi vastata teie ootustele. Aita meid, et aidata sind.